אופנוסנטר

ציוד ואביזרים - מכירה

חברת אופנוסנטר הוקמה בשנה 2002 והיא יבואנית ומפיצה בלעדית בישראל של מותגים רבים בתחום אביזרי האופנועים בינהם: מותג קסדות העל האיטלקי AGV, מותג העל היפני KABUTO, קסדות השטח של JUST1, קסדות RED, קסדות SMK, קסדות ORIGINE, מעילי CAT2MOTO, ביגוד ואביזרים של מותג RED, ביגוד של SPYKE האיטלקית, דיבוריות לקסדה של מותגים כמו UCLEAR ו- TWIINS, ביגוד ומגפי שטח של KENNY, W2, STYLEMARTIN ועוד. 

לאופנוסנטר, החברה המובילה בישראל לדו גלגלי, קיימים ארבעה סניפים בתל אביב וכן שירות משלוחים ללקוחות פרטיים לכל רחבי הארץ, בנוסף קיימת גם רשת הפצה רחבה למותגים שלנו המונה עשרות מפיצים מורשים ברחבי הארץ.

אנחנו מאמינים שהדו גלגלי הוא כלי התחבורה המשתלם ביותר מכל הבחינות: חיסכון בזמן מבחינת עמידה ופקקים וחיפושי חניה, דלק, ביטוח ועוד יחד עם זאת יש לרכוב בבטיחות ועם המיגון המתאים שישמור על חווית רכיבה בטוחה ונעימה. באופנוסנטר דואגים לייבא ולייצר את המילה האחרונה בתחום הבטיחות והאופנה לרוכבים וכל זה בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס.

אנחנו כל כך מאמינים במוצרים שלנו ותמיד מקפידים לחשוב מחוץ לקופסה ולייצר עבור הלקוחות שלנו חווית קניות מושלמת מתוך כך פתחנו את האפשרות לבצע רכיבות מבחן עם מותגי הקסדות שלנו, כמו כן אנחנו מאפשרים לבצע טרייד אין על קסדות ישנות מכל סוג ובכל מצב. ניתן ליצור איתנו קשר לתאם הגעה ולהגיע להרגיש בעצמכם את איכות המוצרים.

שעות פעילות

ימים א'-ה'

יום ו'

שאלות? הצעות? בקשות?
בשביל זה אנחנו כאן!

חיפוש עסקים נוספים

גלילה לראש העמוד