סיבוב זריז: קימקו X טאון 125

2017

נמצא איתנו משנת

מנהלים או גבוהים מוגבלי רשיון

מיועד לקהל

סאן יאנג CruiSYM 125

מתחרה עיקרי

דברים שכדאי לדעת

  • מתאים לבעלי רשיון A2 שמעוניינים בקטנוע "מנהלים" מרווח
  • מנוע צנוע וחלש ביחס למידות נדיבות של הכלי. מערכת הבלימה מצוינת
  • הרבה מאד מקום אכסון, מרחב לרגליים ולמורכב

תעודת זהות

שם דגם

נפח מנוע, סמ"ק

מחיר, ש"ח

דרגת רשיון

משקל, ק"ג

הספק, (סל"ד/כ"ס)

גובה מושב, מ"מ

מקום לקסדות

ABS

בכללי

"קטנוע מנהלים" רחב ו"כורסתי" עם מנוע מינימלי

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

רושם ראשוני

יפה או מכוער?

נראה מרשים מלפנים, ומזכיר את אחיו הגדולים. שאר העיצוב מעט מיושן

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

מה יחודי לו?

קטנוע 125 שמתאים גם לאנשים הגבוהים ביותר

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

איכות הרכבה

לא מאד גבוהה. הפלסטיקה ההיקפית רועדת ורועשת. יש רכיבים עדינים שנראים שבירים ולא יציבים

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

רק רגע, רצינו לשאול

יש לך רישיון נהיגה לאופנוע?

שימושיות, נוחות

תורם

  • נפח אכסון מתחת למושב, משקף רוח גבוה, ישיבה מרווחת

פוגם

  • מנוע לא מספיק חזק

נוח לרכיבה?

  • תנוחת רכיבה סבירה. בולמי הזעזועים והמושב רכים מדי ולכן מעייפים

תנוחת רכיבה

  • כורסתית אך סבירה

מתאים לזוג?

  • המרחב מספק, אבל המנוע לא מספיק חזק

תחושות ברכיבה

  • המנוע קטן על המרכב. לא מעניק מספיק ביטחון בפניות

התנהגות

מתלים

  • רכים מידי

היגוי

  • מעט איטי אבל בהחלט מספק למהירויות עירוניות

עוצמת בלימה

  • מצויינת

ברכיבה עירונית

  • זוויות היגוי מעולות תורמות ליכולות העירוניות. עם זאת, שיכוך מהמורות לא מרשים ותאוצות עצלות

ביצועים

תאוצה מעמידה

  • טובה עד 70 קמ"ש

תאוצות ביניים

  • לא מספקות

תחושת כוח

  • לא מרשימה

פעולת מנוע

  • שילוב מנוע ותיבת ההילוכים מיידי אבל אין די כח ויש רעידות. מהלך המצערת ארוך, אבל רק השליש הראשון שלה מספק תגובה טובה

שקט

  • כן

רועד?

  • בעמידה המנוע "עגול וחלק". בתחילת האצה הוא רועד באופן מורגש

נתוני תחזוקה

טיפול 1000

  • 438 ש"ח

טיפול 5,000

  • 616 ש"ח

טיפול 10,000

  • 836 ש"ח

טיפול 15,000

  • 1,528 ש"ח

טיפול 20,000

  • 836 ש"ח

השאר פרטים ונציג יחזור אליך לקבוע פגישה

מגיע לך סיבוב על הוספה

בחן וכתב: דור אבן כץ
צילום: אופיר דואק
גלילה לראש העמוד