סיבוב זריז: קימקו AK550

2018

נמצא איתנו משנת

רוכבים ספורטיבים שמחפשים שימושיות של קטנוע

מיועד לקהל

ימאהה Tmax 560, סאן יאנג TL500

מתחרה עיקרי

דברים שכדאי לדעת

  • מקסי-סקוטר מעוצב ו"טכנולוגי" שמכוון גבוה במחיר תחרותי
  • תגובות מנוע וצלילים שעושים חשק "לתת בגז"
  • נוחות בינונית ותחושה מעורפלת מהגלגל הקדמי

תעודת זהות

שם דגם

נפח מנוע, סמ"ק

מחיר, ש"ח

דרגת רשיון

משקל, ק"ג

הספק, (סל"ד/כ"ס)

גובה מושב, מ"מ

מקום לקסדות

ABS

בכללי

קטנוע-אופנוע מתקדם ומעוצב בעיצוב יפיפה. מתעמת ראש בראש בימאהה Tmax עם מחיר אטרקטיבי יותר

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

אהבתי

צליל מגניב, תגובות מצערת חדות, עיצוב וסטייל ברמה הכי גבוהה

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

רושם ראשוני

צליל בשרי, קטנוע מושקע, מפואר ומעוצב לעילא

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

יפה או מכוער?

מה ייחודי לו?

סופר-קטנוע, שפע אלקטרוניקה, יכולות דינמיות מעולות ביחס לקטנוע

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

רק רגע, רצינו לשאול

יש לך רישיון נהיגה לאופנוע?

שימושיות, נוחות

תורם

  • מקום אכסון מתחת למושב, ממשק לסמארטפון, keyless מתקדם, מנוע עם תגובות מצוינות בהאצת ביניים ובזינוק מהמקום

פוגם

  • מיקום המראות, מדרך רגליים מוגבל, מושב קשיח וחסר תמיכה

נוח לרכיבה?

  • הקשיחות הספורטיבית פוגמת בנוחות. המושב קשיח ושטוח, מרחב תזוזה לרגליים מוגבל. נוחות היא לא הצד החזק שלו

תנוחת רכיבה

  • הרוכב, כמרכז הכובד, ממוקם רחוק מן הגלגל הקדמי והרגליים מונחות מעט קדימה מידי ומוגבלות במרחב תנועה. הכידון שלוח אחורה אל הרוכב ונמצא במיקום טוב, אבל מתקבלת תחושת ערפול של אחיזת הגלגל הקדמי

מתאים לזוג?

  • בהחלט

תחושות ברכיבה

  • העברת הכוח מעמידה ובמהירויות ביניים מיידית ומורגשת. לאחר ההסתגלות הראשונית קל להשיג ביצועים שמעלים חיוך

רועד?

  • לא

התנהגות

מתלים

  • קשיחים, יוצרים תחושה ספורטיבית

היגוי

  • משביע רצון, אך לעיתים מעט מעורפל

עוצמת בלימה

  • מרשימה מאד

ברכיבה עירונית

  • המידות של הכלי לא מושלמות לרכיבה בעיר. מצד שני, בפועל זה אזור המחייה העיקרי שלו, והוא תמיד יתייצב ראשון ברמזור וימשוך מבטים. המראות מותקנות במיקום רחוק מידי ומוזר. הן אמנם מספקות שדה ראייה רחב, אבל לא סמכתי עליהן בגלל המיקום שלהן

ברכיבה בין עירונית

  • כלי רציני עם התנהגות כביש מקבילה לזאת של אופנוע מודרני בנפח זהה

ביצועים

תאוצה מהמקום

  • מעולה. על אספלט עם מעט אחיזה צפו לפירפור גלגל

תאוצות ביניים

  • בין הטובות שבנמצא בקרב קטנועים אוטומטיים

תחושת כוח

  • נוכחת ותואמת לנפח המנוע. הכוח מועבר לכביש באמצעות גלגל אחורי בקוטר קטן באופן מידי, מה שמגביר מאד את תחושת ההספק

פעולת מנוע

  • בשרית ומגניבה. קטנוע המבחן היה במצב מקורי והשאיר חותם

שקט?

  • לא ממש, אבל הצליל משובח

נתוני תחזוקה

טיפול 1,000

  • 278 ש"ח

טיפול 5,000

  • 138 ש"ח

טיפול 10,000

  • 740 ש"ח

טיפול 15,000

  • 138 ש"ח

טיפול 20,000

  • 2,700 ש"ח

השאר פרטים ונציג יחזור אליך לקבוע פגישה

מגיע לך סיבוב על הוספה

בחן וכתב: דור אבן כץ
צילום: דור אבן כץ
גלילה לראש העמוד