סיבוב זריז: קימקו אקסייטינג 400S

2019

נמצא איתנו משנת

מנהלים עם אופי ספורטיבי

מיועד לקהל

ימאהה Xmax 400

מתחרה עיקרי

דברים שכדאי לדעת

  • הקטנוע משדר קשיחות לטובת תחושה ספורטיבית, על חשבון נוחות
  • סביבת הרוכב ולוח השעונים קצת מוזרים. אפשר להתחבר עם סמארטפון
  • תא אכסון "מתחכם" מתחת למושב, וזה פוגם בשימושיות

תעודת זהות

שם דגם

נפח מנוע, סמ"ק

מחיר, ש"ח

דרגת רשיון

משקל, ק"ג

הספק, (סל"ד/כ"ס)

גובה מושב, מ"מ

מקום לקסדות

ABS

בכללי

קטנוע גדול ממדים מעוצב בסגנון ספורטיבי

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

אהבתי

עיצוב סקסי, מאובזר, תגובות מנוע טובות במהירות עירונית

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

רושם ראשוני

כלי גבוה, מושב קשיח, תנוחת רכיבה גבוהה של ישיבה על הכלי ולא בתוכו

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

יפה או מכוער?

כלי מרשים עם פנסים, לוח שעונים ופלסטיקה מחודדת

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

מה ייחודי לו?

לא יוצא דופן. זו הפרשנות של קימקו לקטגוריית ה-400 סמ"ק. קטנוע עם ממדים נדיבים

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

איכות הרכבה

נראה ומרגיש טוב באופן כללי, אם כי ירידה לפרטים מגלה תקלות קטנות כמו תאי כפפות קטנים מידי. יכלו להשקיע יותר

הזמן נסיעת מבחן או שיחה מנציג מכירות

רק רגע, רצינו לשאול

יש לך רישיון נהיגה לאופנוע?

שימושיות, נוחות

תורם

  • הישיבה הגבוהה מאפשרת שדה ראייה רחב. המשקף מתכוונן ידנית בקלות

פוגם

  • תא האכסון מתחת למושב מתוכנן באופן לא ברור ולא יעיל

נוח לרכיבה?

  • המושב קשיח מאד וזה מעיב על הנוחות הכללית. מדרך הרגליים גבוה וזה דורש כיפוף ברכיים מעט לא טבעי

תנוחת רכיבה

  • פלג הגוף העליון גבוה מעל ידיות התפעול בכידון. כדי למצוא תנוחת רכיבה אופטימלית, לטובת תפעול נכון, צריך להשתבלל באופן לא נוח

מתאים לזוג?

  • כן. גדול ומרווח, מנוע חזק

התנהגות

מתלים

  • קשיחים מידי

היגוי

  • מצויין

עוצמת בלימה

  • מצויינת

ברכיבה עירונית

  • המידות הנדיבות מורגשות אבל זווית היגוי, וזריזות, יוצרים יכולת תמרון טובה מאד

ברכיבה בין עירונית

  • המשקף מתכוונן וזה תורם לנינוחות במהירות גבוהה. המנוע לא דוחף למהירות הזאת כפי שציפיתי ממנו

ביצועים

תאוצה מעמידה

  • טובה ומספקת

תאוצות ביניים

  • טובות. לא בצורה יוצאת דופן

תחושת כוח

  • טובה. לא יותר

פעולת מנוע

  • חלקה וליניארית

רועד?

  • לא

נתוני תחזוקה

טיפול 1,000

  • 475 ש"ח

טיפול 5,000

  • 703 ש"ח

טיפול 10,000

  • 1,103 ש"ח

טיפול 15,000

  • 703 ש"ח

טיפול 20,000

  • 3,101 ש"ח

השאר פרטים ונציג יחזור אליך לקבוע פגישה

מגיע לך סיבוב על הוספה

בחן וכתב: דור אבן כץ
צילום: אופיר דואק
גלילה לראש העמוד