אולם תצוגה דיגיטלי חדש לימאהה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מהפכת הדיגיטל שוטפת את שוק האופנועים הישראלי. מטרו מוטור תחנוך השבוע אולם תצוגה חדש לימאהה בתל אביב ברחוב שוקן 7, שתוכנן כולו להיות על טהרת חווית קניה דיגיטלית. בדומה לאולמות תצוגה רגילים גם באולם החדש, המשתרע על פני 400 מ”ר ונבנה בהשקעה של 6 מליון ש”ח, יהיו אופנועים בתצוגה אך המעטפת כולה מסביב תהיה עלבסיס מסכי תצוגה מסביב.

על גבי המסכים ניתן יהיה לקבל מידע מלא על הכלים ולבצע אפיון של האופנוע המיועד לרכישה כולל “התקנת” האביזרים. בנוסף יוצבו במקום עמדות מציאות מדומה אשר יאפשרו לצאת לנסיעת מבחן וירטואלית על גבי הכלים עם תרחישים וסביבות רכיבה שונות בתלת מימד. עמדות מסוג זה כבר פגשנו לאחרונה גם באולם התצוגה החדש אותו חנכה עופר אבניר, ונראה שמדובר בסטנדרט שיהיה מחייב עבור היבואניות בענף, כשבאופן יוצא דופן דווקא יבואניות האופנועים מקדימות את יבואניות המכוניות הגדולות והמבוססות באימוץ הטכנולוגיה.

פתיחת אולם התצוגה החדש של ימאהה יעשה ביום שישי הקרוב, 8 בפברואר, באירוע גדול לקהל הרחב בו תיקח חלק משלחת של ימאהה עולמית ובה גם נשיא ימאהה באירופה אריק דה סיינס.

צילום: רונן טופלברג

גלילה לראש העמוד